ثبت نام تراکتور به صورت نقدی آغاز شد / باز شدن سامانه ثبت نام تراکتور

خبرگزاری سایت تراکتور

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

ثبت نام تراکتور به صورت نقدی آغاز شد / باز شدن سامانه ثبت نام تراکتور

بعد از مدت ها انتظار طی بخش نامه ای فروش نقدی شرکت تراکتورسازی ایران در اسفند ماه 1399 باز شده است و سهمیه تعداد محدودی تراکتور در این دوره برای ثبت نام از سوی کارخانه تراکتورسازی ایران آزاد شده است.

متن این بخش نامه به شرح زیر میباشد:

نمایندگی های محترم فروش و خدمات پس از فروش شرکت تراکتورسازی ایران

با سلام،

بدینوسیله به اطلاع می رساند که تعداد محدودی از محصولات تولیدی شرکت به صورت پیش فروش، توزیع خواهد شد که شرایط و نحوه ثبت نام و همچنین سهمی هر نمایندگی متعاقبا طی بخشنامه جداگانه اطلاع رسانی خواهد گردید. شایان به ذکر است صدور پیش فاکتور و ثبت نام برای متقاضیان خرید بر اساس معرفی نامه صادره از سوی جهاد کشاورزی خواهد بود و به هر کد ملی فقط یک دستگاه اختصاص خواهد یافت.

با تشکر قربانیان مدیر بازاریابی و فروش

همراهان گرامی سایت تراکتور که از تلفن همراه ما را دنبال میکنند برای مشاهده عکس باکیفیت این بخش نامه بر روی متن آبی زیر ضربه بزنید.

بخشنامه آغاز ثبت نام فروش نقدی کارخانه تراکتورسازی ایران

بیشتر بخوانید:

باز شدن سامانه ثبت نام تراکتور

تجربیات یک کشاورز ( رانندگی با تریلر و تراکتور در سراشیبی تند و گیر کردن تراکتور در گل و لای )

تعمیرکار تراکتور خود باشیم | توصیه به تعمیرکاران و کاربران تراکتورها


نظرات کاربران

بدون نام
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۲۰:۵۸:۴۲
سلام خسته نباشید چگونه بفهمیم در گرفتن تراکتور در نوبت چند هستیم
پاسخ ادمین:
سلام
وقت بخیر
از طریق نمایندگی تراکتورسازی در شهرستان مورد سکونت خودتان امکان اطلاع از این موضوع می باشد
بدون نام
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۲۱:۱۵:۲۲
سلام وقت بخیر من از گوشی می خواستم ثبت نام کنم میگه که قبلاً با این کد ملی ثبت نام کردی من هنوز ثبت نام نکردم چه کار کنم
پاسخ ادمین:
سلام وقت شماهم بخیر. لطفا با پشتیبانی سایت تراکتورسازی ایران این موضوع را مطرح کنید. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۲۰:۴۲:۳۷
سلام مدارک لازم برای سبت نام به نمایندگی دادم گفتند برو تماس میگیریم هنوز تماس نگرفتن از همه مدارک میگیرن اما سبت نمیکنن سبت نام نیست یا نمایندگی ها کوتاهی میکنن
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. حتما پیگیری کنید تا نمایندگی شما را در سامانه CRM ثبت نام کرده باشد و از طرفی خودتان باید در سامانه تراکتور سازی ایران به آدرس https://www.itmco.ir/ ثبت نام کرده و اطلاعاتتان را بارگزاری کنید . خدمت به شما افتخار ماست.
توفیق قادری
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۰۱:۱۴:۴۱
باعرض سلام من چندباربرای ترکتورنوشتم چرانمایندگی به مازنگ نمی زندکه نوبت شماهست نمی دانم واقعا ن یک کشاورزهستم دوحلقه چاه دارم ولی هیچ گونه ادواتی ندارم این خدای درسته ازریس ترکتورسازی خواهشمندام کمک ما کند
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. برای ثبت نام تراکتور به صورت نقدی باید به نمایندگی تراکتورسازی شهر مورد سکونت خود مراجعه کنید. مدارکی که خدمتتون معرفی میکنند را تحویل نمایندگی داده، در سامانه CRM ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا نوبت شما برسد. معمولا به علت تقاضای بالایی که برای خرید تراکتور با قیمت کارخانه از کارخانه تراکتورسازی وجود دارد، این مدت زمان بین یک تا چهار سال طول میکشد. در سامانه ثبت میشوید ، در نوبت قرار میگیرید و در آخر تراکتور با قیمت کارخانه به شما تحویل داده میشود. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۱:۴۵:۱۶
سلام من که کشاورزم ۶۰ هکتار زمین دیم آبی دارم .تولید کننده هستم .تراکتور بهم ندادن ودیگر نمیخواهم .تراکتور به کمیته امداد میدن .من به شخصه منکر این نیستم که به کمیته تراکتور ندن .ولی یه شرایطی بزارن به صلاح همه باشه این چه جور مملکتی .چه شکنجه ای واقعا متاسفم که تو چنین مملکتی هستیم .آقای رئیس تراکتور سازی سال ۸۰ تا۹۰ نمایندگیها دنبال مشتری بودن من خودم فقط نام نویسی کرده بودم بعد ۳ماه یارانش که قیمت تراکتور۸میلیون بود ۵ ملیون یارانه میدادن حالاهم به امید خدا و امید مردم (((به امید مردم باغیرت))))) دوباره تکرار میشه
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. حق با شماست. دادن تراکتور به کشاورزان باید اولیت کارخانه تراکتورسازی باشد. با توجه به اینکه قیمت تراکتور در بازار آزاد و کارخانه بسیار متفاوت است، تعداد دلالان و کسانی که تراکتور را با رانت از نمایندگی دریافت میکنند خیلی زیاد است. امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود. خدمت به شما افتخار ماست.
مجتبی علیپور
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۸:۲۶:۲۴
سلام من گواهینامه ویژه دارم رفتم اسم بنویسم بهم گفتن که باید بری پروانه اشتغال بگیری گواهینامه دیگه نام نویسی نمیکنن مردم دارن سر کار میزارن سه سال هست رفتم گواهینامه گرفتم حالا پول داشتم جور میکردم رفتم اینجوری بهم گفتن نمیدونم دیگه چه کاری باید کنم
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. با توجه به قوانین سایت تراکتور سازی الویت تحویل تراکتور به قیمت کارخانه با افراد دارای گواهی اشتغال و کشاورزان دارای دفترچه اصناف کشاورزی است. خدمت به شما افتخار ماست.
احمد یونسی مجد
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۴:۰۵:۰۰
فعلا نظری ندارم
پاسخ ادمین:
ممنون از توجه شما
علی اکبر برومند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۹:۴۷:۰۸
سلام برای خرید نقدی نیاز به معرفی نامه جهاد هست.؟
کجا باید برای ثبت نام مراجه کنیم.تشکر
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر در تصمیمات جدید کارخانه تراکتورسازی ثبت نام فقط از طریق نمایندگی های خود تراکتورسازی انجام میشود. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۴:۱۶
با سلام منظور از معرفی نامه از سوی جهاد چه چیزی میباشد لطفا سریع تر به من جواب بدهید
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر نظر شما به صورت تکراری درج شده است و پاسخ شما در نظر قبل به صورت کامل بیان شده است. خدمت به شما افتخار ماست.
بیاتی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۳:۲۵
با سلام منظور از معرفی نامه از سوی جهاد چه چیزی میباشد لطفا سریع تر به من جواب بدهید
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر بابت تاخیر در پاسخ دهی به شما عذرخواهی میکنم. شما باید قبل از شروع موعد ثبت نام برای تکمیل پرونده خود در جهاد اقدام فرمایید و مدارک و پرونده خود را تکمیل کرده و بعد از اعلام زمان باز شدن سایت به جهاد مراجعه کرده و تقاضای دریافت معرفی نامه به نمایندگی های تراکتورسازی شهرستان مورد سکونت خود کرده و ثبت نام کنید. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۷:۵۴
سلام وقت بخیر همین که میگن تعداد محدودی تراکتور میخان تحویل دهند یعنی قیمتها هم فرق میکنند و کجا باید مراجعه کنیم و شرایط تحویل دهی چطور است
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. برای ثبت نام تراکتور به صورت نقدی باید به نمایندگی تراکتورسازی شهر مورد سکونت خود مراجعه کنید. مدارکی که خدمتتون معرفی میکنند را تحویل نمایندگی داده، در سامانه CRM ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا نوبت شما برسد. معمولا به علت تقاضای بالایی که برای خرید تراکتور با قیمت کارخانه از کارخانه تراکتورسازی وجود دارد، این مدت زمان بین یک تا چهار سال طول میکشد. در سامانه ثبت میشوید ، در نوبت قرار میگیرید و در آخر تراکتور با قیمت کارخانه به شما تحویل داده میشود. خدمت به شما افتخار ماست.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


پرشین ابزار دقیق باتجربه چندین سال در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق با معروف ترین برندها که دارای بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها است فعالیت می کند و توانسته سهم خوبی از بازار ابزار تجهیزات اندازه گیری را به خود اختصاص دهد. ابزار دقیق با کمک ابزاری مانند فلومتر، روتامتر، لول ترانسمیتر، فلو سوئیچ، لول سوئیچ، شیربرقی، سنسور فشار، گیج فشار یا مانومتر و ... پارامترهای مختلفی مانند دما، فشار و جریان را اندازه گیری می کند.

در اندازه گیری مقدار یک کمیت با یک استاندارد مشخص مقایسه می شود و نتیجه به دست آمده به صورت عدد نمایش داده می شود. حال در صنعت برای اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار و جریان با تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری می کنیم. تجهیزات به 4  گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. تجهیزاتی که فقط اندازه گیری کرده و روی نمایش گر خود نشان می دهد.
  2. تجهیزاتی که اندازه گیری می کنند و عدد به دست آمده را ثبت می کنند.
  3. ابزارهایی که این کمیت ها را کنترل می کند.
  4. ابزارهایی که هر سه وظیفه کنترل، ثبت و نمایش را انجام می دهد.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق را می توان با کمک یک مثال ساده بیان کرد. فرض کنید در سیستم تنظیم خودکار سوخت موتور، ترانسمیتر فشارو سنسور سرعت وضعیت موتور را مورد بازبینی قرار می دهد. اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد.

انواع فرآیند های کنترل

یکی از روش های انتخاب تجهیزات ابزار دقیق تشخیص این است که دقیقاً چه هدفی دارید و باید ماهیت فرآیند مشخص شود. آیا شما قصد دارید فشار، دما، سطح یا جریان را اندازه بگیرید. هرکدام از این کمیت ها ابزار متفاوتی را دارد که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهید شد.

ابزار اندازه گیری دما

از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و ... برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

ابزار اندازه گیری فشار

ازنظر فیزیکی فشار مقدار نیرویی است که به سطح وارد می شود. حال میزان فشار وارد شده بر جسم، مایع یا سیال بسیار اهمیت دارد به همین دلیل برای اندازه گیری آن از روش و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. فشاری که از در لوله و اتصالات در جریان است در صورتی که تحت کنترل و محدوده مشخص باشد مشکلی پیش نمی آید که این نظارت و کنترل را می توان به کمک فشار سنج ها که به آنها گیج فشار یا مانومتر می گویند انجام داد.

ابزار اندازه گیری جریان یا فلو

میزان جریان عبوری از یک سطح در یک زمان مشخص جریان یا دبی گفته می شود که میزان آن بر اساس حجم، لیتر یا جرم قابل محاسبه است. برای محاسبه فلو از ابزارهای مختلفی مانند فلومتر، فلو سوئیچ، روتامتر استفاده می کنند.

ابزار اندازه گیری سطح

سطح یکی از پارامتر هایی است که کنترل آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صوت رد شدن از سطح مورد نظر ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. لول ترانسیمتر یکی از ابزار هایی است که خروجی الکتریکی متناسب با سطح را ایجاد میکند و بعد از رسیدن به سطح مورد نظر خروجی مورد نظر را نمایش میدهد. از ترانسمیتر ها در اندازه گیری سطح مخزن های مختلف استفاده میشود.