باز شدن سایت تراکتورسازی تبریز

خبرگزای سایت تراکتور

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

باز شدن سایت تراکتورسازی تبریز

سایت تراکتورسازی تبریز طبق بخشنامه(19-1401) به صورت پیش فروش باز شد.

بخشنامه((19-1401))

نمایندگی‌های محترم فروش و خدمات پس از فروش شرکت تراکتورسازی ایران

با سلام.

احتراما بدینوسیله شرایط پیش فروش محصولات تولیدی به قیمت زمان تحویل به شرح ذیل اعلام می‌گردد ، اعتبار بخشنامه تا بیست و دو آذر ماه (1401/09/22) می‌باشد:

شرایط:

*زمان تحویل برای تراکتورهای 399 و 1500 و 4120 حداکثر 7 ماه و بقیه مدل ها حداکثر تا 5 ماه بعد از واریز پیش پرداخت، زمان اعلامی حداکثر زمان مورد انتظار محصول بوده و در صورت موجودی محصول دعوتنامه جهت تکمیل وجه صادر خواهد شد.

*قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و اخذ خواهد شد.

*مدت اعتبار پیش فاکتورهای صادره 4 روز می‌باشد.

*پیش فاکتورها برای بانک‌های کشاورزی و تجارت صادر خواهد شد و از طریق بانک‌های مذکور واریز وجه صورت خواهد گرفت.

*مبلغ پیش پرداخت در پیش فاکتور قید گردیده است و بایستی مطابق پیش فاکتور نسبت به واریز آن اقدام شود.

*سهمیه تخصیص یافته برای هر نمایندگی با توجه به حوزه فعالیت ، عملکرد سال‌های قبل و سرنخ‌های سیستم CRM، در بخشنامه جاری مشخص گردیده و در صورت وجود ظرفیت امکان صدور پیش فاکتور مقدور می‌باشد.

*در این شیوه فروش هر شخص (حقیقی یا حقوقی) فقط میتواند یک دستگاه ثبت نام نماید و قابل واگذاری و صلح نمی‌باشد.

*اولویت بندی و رتبه بندی متقاضیان مطابق دستورالعمل پیوستی می‌باشد.

*نمایندگان محترم با مد نظر قراردادن سهمیه تخصیصی در سیستم ERP بر اساس اولویت بندی و رتبه بندی و بررسی مجدد اصل مدارک و مستندات فعالیت کشاورزی که در CRM ارائه شده ، مراتب را طی فایل اکسل  (نام و نام خانوادگی، کد ملی و نوع تراکتور درخواستی) از طریق کارتابل مکاتبات به رئیس فروش منطقه ارسال فرمایند تا بعد از بررسی و تایید در سیستم بارگذاری شود.

*مدارک و مستندات مورد پذیرش جهت اهلیت سنجی عبارتند از: پروانه فعالیت کشاورزی از نظام صنفی یا اطاق اصناف کشاورزی و گواهی مبنی بر فعالیت کشاورزی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با قید میزان زمین کشاورزی.

*در صورت عدم پیوست مدارک در CRM و یا نقص آنها ، باید نسبت به تکمیل مستندات اقدام شود و در غیر این صورت متقاضی جایگزین معرفی شود.

*در صورت درخواست آپشن ( کابین، سایبان، شیر هیدرولیک و...) توسط مشتری، مبالغ پیش پرداخت آن نیز در پیش فاکتور لحاظ خواهد شد.

*نرخ سود مشارکت 15% بوده و از زمان واریز پیش فاکتور محاسبه و در صورتحساب منظور خواهد شد.

*نرخ سود انصراف 12% می‌باشد( تا قبل از صدور دعوت نامه)

*در صورت انصراف از خرید تا 30 روز پس از واریز پیش پرداخت سودی به آن تعلق نخواهد گرفت و فقط اصل مبلغ واریزی مسترد خواهد شد.

*جریمه تأخیر در تحویل 12% بصورت سالانه می‌باشد که به سود مشارکت اضافه خواهد شد.

*با توجه به محدودیت در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام بعمل نخواهد آمد.

*شماره سریال پیش فروش 122 می‌باشد.

*در زمان آماده تحویل شدن محصول، دعوتنامه جهت واریز باقیمانده بهاء صادر خواهد شد.

*هر دو صفحه قراردادبایستی توسط خریدار امضاء گردیده و یک نسخه آن تحویل خریدار شود.

*فروش برای افراد زیر 18 سال ممنوع بوده و شرکت مجاز خواهد بود نسبت به ابطال ثبت نام اقدام نماید.

*محدودیت خرید سه سال برای این بخشنامه برقرار می‌باشد.

*با توجه به سیاست های کلان پیش بینی شده به جهت تنظیم بازار و ایجاد تعادل و عدم استفاده مضاعف از خرید تراکتور برای تجارت از پذیرش متقاضیانی که از اقوام کارکنان و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می‌باشند خودداری شود و در هر مرحله‌ای مشخص شود که خریدار از بستگان کارکنان می‌باشد شرکت رأساً حق خواهد داشت نسبت به ابطال قرارداد و عودت وجه اقدام نماید.

*اطلاع رسانی به موقع به مشتریان جهت مراجعه به نمایندگی و اخذ پیش فاکتور در اسرع وقت.


نظرات کاربران

عبدالله رحیمی
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۲۲:۴۷
سلام، وقت به خیر، بیشتر از دوماه است که تراکتور 475 جفت کابین دار ثبت نام کردم، اما هنوز پیامک جهت پرداخت واریز نیامده است، لطفاً راهنمایی کنید ممنون
پاسخ ادمین:
سللام وقت بخیر. به قسمت فروش اینترنتی سایت تراکتور سازی مراجعه و در آنجا وضعیت احارز هویت خود و ادامه روند ثبت نام را پیگیری کنید. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۲۳:۳۹:۵۵
سلام
برای تراکتور ۱۵۰۰در جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت ثبت نام کردم متاسفانه ۱۵ماه از از زمان آن گذشته هنوز هیچ خبری نشده ....
کی قراره تحویل بدن؟
اقسادی چند ساله درنظر گرفته شده برای تراکتور ۱۵۰۰؟؟
چند درصد سود بانکی میگیرن ؟؟
قیمت روز تراکتور ۱۵۰۰در کارخانه و بازار آزاد چند هستش؟؟
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. احتمالا پیش ثبت نام را در جهاد انجام داده‌اید. آیا وجهی هم برای تراکتور پرداخت کرده‌اید؟ قیمت کارخانه این تراکتور حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برآورد میشود. تراکتور سازی ایران شرایط فروش اقساطی را برداشته است و فقط تراکتور را به صورت نقدی میتوان خرید. خدمت به شما افتخار ماست.
مجتبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۴:۲۹
با سلام و عرض خسته نباشید
چگونه میتوان ثبت نام در سایت CRM را پیگیری کرد.
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. برای ثبت نام در سامانه CRM باید به نمایندگی مجاز تراکتور سازی ایران در شهرستان خود مراجعه کنید و ثبت نام خود را از این طریق پیگیری کنید. خدمت به شما افتخار ماست.
حسن اسمعیلی ایوانکی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۲۰:۵۲:۲۶
سلام خسته نباشین،میشه جهت ثبت نام تراکتور نقدی راهنمایی کنین
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر. برای ثبت نام تراکتور به صورت نقدی باید به نمایندگی تراکتورسازی شهر مورد سکونت خود مراجعه کنید. مدارکی که خدمتتون معرفی میکنند را تحویل نمایندگی داده، در سامانه CRM ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا نوبت شما برسد. معمولا به علت تقاضای بالایی که برای خرید تراکتور با قیمت کارخانه از کارخانه تراکتورسازی وجود دارد، این مدت زمان بین یک تا چهار سال طول میکشد. در سامانه ثبت میشوید ، در نوبت قرار میگیرید و در آخر تراکتور با قیمت کارخانه به شما تحویل داده میشود. خدمت به شما افتخار ماست.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


پرشین ابزار دقیق باتجربه چندین سال در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق با معروف ترین برندها که دارای بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها است فعالیت می کند و توانسته سهم خوبی از بازار ابزار تجهیزات اندازه گیری را به خود اختصاص دهد. ابزار دقیق با کمک ابزاری مانند فلومتر، روتامتر، لول ترانسمیتر، فلو سوئیچ، لول سوئیچ، شیربرقی، سنسور فشار، گیج فشار یا مانومتر و ... پارامترهای مختلفی مانند دما، فشار و جریان را اندازه گیری می کند.

در اندازه گیری مقدار یک کمیت با یک استاندارد مشخص مقایسه می شود و نتیجه به دست آمده به صورت عدد نمایش داده می شود. حال در صنعت برای اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار و جریان با تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری می کنیم. تجهیزات به 4  گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. تجهیزاتی که فقط اندازه گیری کرده و روی نمایش گر خود نشان می دهد.
  2. تجهیزاتی که اندازه گیری می کنند و عدد به دست آمده را ثبت می کنند.
  3. ابزارهایی که این کمیت ها را کنترل می کند.
  4. ابزارهایی که هر سه وظیفه کنترل، ثبت و نمایش را انجام می دهد.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق را می توان با کمک یک مثال ساده بیان کرد. فرض کنید در سیستم تنظیم خودکار سوخت موتور، ترانسمیتر فشارو سنسور سرعت وضعیت موتور را مورد بازبینی قرار می دهد. اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد.

انواع فرآیند های کنترل

یکی از روش های انتخاب تجهیزات ابزار دقیق تشخیص این است که دقیقاً چه هدفی دارید و باید ماهیت فرآیند مشخص شود. آیا شما قصد دارید فشار، دما، سطح یا جریان را اندازه بگیرید. هرکدام از این کمیت ها ابزار متفاوتی را دارد که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهید شد.

ابزار اندازه گیری دما

از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و ... برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

ابزار اندازه گیری فشار

ازنظر فیزیکی فشار مقدار نیرویی است که به سطح وارد می شود. حال میزان فشار وارد شده بر جسم، مایع یا سیال بسیار اهمیت دارد به همین دلیل برای اندازه گیری آن از روش و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. فشاری که از در لوله و اتصالات در جریان است در صورتی که تحت کنترل و محدوده مشخص باشد مشکلی پیش نمی آید که این نظارت و کنترل را می توان به کمک فشار سنج ها که به آنها گیج فشار یا مانومتر می گویند انجام داد.

ابزار اندازه گیری جریان یا فلو

میزان جریان عبوری از یک سطح در یک زمان مشخص جریان یا دبی گفته می شود که میزان آن بر اساس حجم، لیتر یا جرم قابل محاسبه است. برای محاسبه فلو از ابزارهای مختلفی مانند فلومتر، فلو سوئیچ، روتامتر استفاده می کنند.

ابزار اندازه گیری سطح

سطح یکی از پارامتر هایی است که کنترل آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صوت رد شدن از سطح مورد نظر ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. لول ترانسیمتر یکی از ابزار هایی است که خروجی الکتریکی متناسب با سطح را ایجاد میکند و بعد از رسیدن به سطح مورد نظر خروجی مورد نظر را نمایش میدهد. از ترانسمیتر ها در اندازه گیری سطح مخزن های مختلف استفاده میشود.