آخرین مهلت تمدید پیش فاکتور های فروش تراکتور / آیا باز شدن سایت دروغ بود؟

خبرگزاری سایت تراکتور

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

آخرین مهلت تمدید پیش فاکتور های فروش تراکتور / آیا باز شدن سایت دروغ بود؟

پیش فاکتور های صادره برای فروش تسهیلاتی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی مورخ  99/8/15 تا تاریخ 99/11/16 تمدید گردیده است.

به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام شد به مناسبت این ایام مبارک، پیش فاکتورهای صادره برای فروش تسهیلاتی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی مورخ 99/8/15 تا تاریخ 99/11/16 با همان شرایط قبل تمدید می گردد. لازم به ذکر است متقاضیان خرید به نمایندگی مراجعه و نسبت به اخذ پیش فاکتور معتبر مجددا اقدام نمایند. شایان به ذکر است این مدت غیر قابل تمدید بوده و صرفا تمدید پیش فاکتور های آماده واریز اقدام شود و پذیرش افراد جایگزین مقدور نخواهد بود.

 

آخرین مهلت تمدید پیش فاکتور های فروش تراکتور  آیا باز شدن سایت دروغ بود؟

آیا سایت تراکتورسازی تبریز باز شد یا این خبر شایعه بوده است؟

بر طبق خبر های رسیده به سایت و پیج تراکتور باز شدن سایت در 11 بهمن کاملا صحت داشته است و این موضوع توسط خود آقای عباسی نیز تایید شده است. اما اینکه دلیل تایید نکردن این خبر و تکذیب آن، توسط بسیاری از جهاد کشاورزی های سطح کشور دو دلیل میتواند داشته باشد یکی آنکه به علت محدودیت در تعداد تراکتور های سهمیه ای بعضی از استان ها شامل این واگذاری تراکتور نشده اند یعنی به بعضی از مناطق سطح کشور سهمیه ای برای واگذاری داده نشده و سایت برای این مناطق بسته بوده است. دلیل دوم نیز این میتواند باشد که به علت کم بودن تعداد تراکتورهای این دوره برای سهمیه هر شهرستان مسئولان ترجیح دادند تا خبر را تکذیب کرده تا از شلوغی های احتمالی به علت تقاضای بالای کشاورزان منتظر برای باز شدن سامانه، خود و مجموعه تحت مدیریت خود را دور نگه دارند.

مجموعه تراکتور امیدوار هستیم تا علت این تکذیب کردن هرچه هست حقی از کشاورزان ما در هیچ جای این سرزمین ضایع نشده باشد.

در زیر نامه رسمی تراکتورسازی کل کشور که برای نمایندگی های رسمی و جهاد کشاورزی های سطح کشور ارسال شده است را درج کرده ایم.

آخرین مهلت تمدید پیش فاکتور های فروش تراکتور  آیا باز شدن سایت دروغ بود؟

آدرس رسمی گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز www.itmco.ir میباشد.

آدرس رسمی وزارت جهاد کشاورزی کل کشور www.maj.ir میباشد.

 

بیشتر بخوانید:

باز شدن سامانه ثبت نام تراکتور / شرایط و مدارک لازم جهت اخذ تسهیلات تراکتور

علت بسته بودن سامانه فروش اقساطی تراکتور

معرفی گران ترین و قدرتمند ترین تراکتور های جهان به همراه فیلم


نظرات کاربران

rahimathari84@gmail.com
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۴:۲۹:۲۴
سلام وقت بخیر، بنده پول را واریز کردم حساب اعتبار هم اومده تو بانک شرکت پیش فاکتور راتمدید نمیکندباتشکرo
پاسخ ادمین:
سلام در خود دعوت نامه های صادر شده اعلام میشود که یش فاکتور ها ندت زمان محدود دارند و تمدید نمیشوند. مرحله دوم را باید واریز میکردید؟ برای تمدید مجددا به نمایندگی مراجعه کنید انشاالله با شما همکاری لازم انجام شود. اما طبق مقررات میتوانند این کار را انجام ندهند. خدمت به شما افتخار ماست.
اسی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۹:۲۷:۳۷
ما یک ماه پیش ۷۰ درصد پولو واریز کردیم ب حساب تراکتور سازی یعنی ۱۶۵ میلیون ۳۰ میلیون از پول خودمون تو بانک بلوکه است کل تسهیلات برا ترکتور ۳۹۹ جفت ۴۸ میلیون تومنه کی برا اون ۳۰ درصد از طرف تراکتور سازی نامه میدن
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر بستگی به زمان تحویل تراکتور دارد که معلولا 10 الی 14 روز قبل از تحویل کل مبلغ را شما واریز کرده و تراکتور به شما تحویل داده میشود. خدمت به شما افتخار ماست.
احمدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۶:۳۹:۵۳
دیگه شورشو در آوردن ملت گذاشتن سر کار فکر می کنن با این کار همه چیز درست میشه آخه با تراکتور باغی می تونم 30هکتار زمین آبی رو شخم کنم کجای دنیا این جوری سر کشاورز بدبخت رو کلاه ميزارن اون از خرید محصولاتشون اینم از ارائه تسهیلات به کشاورز به حق علی نابود شین
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر بله سهمیه اعلام شده در این نوبت تراکتور های باغی 470 تراکتورسازی بودن و اون هم تعداد محدود بودن. که متاسفانه برای شما کشاورزان عزیز که سطح کشت بالایی دارند غیر قابل مصرف استو انشالله شاهد باز شدن مجدد سایت باشیم تا مشکلات شما کشارزان عزیز نیز حل شود. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۲۲:۰۶:۲۷
سلام وقت بخیر،جهاد بعضی از استان ها مانند لرستان و مرکزی اعلام کردند ک فقط و فقط تراکتور باغی سهمیه داده اند و هیچگونه تراکتورزراعی سهمیه ندادند. آیا این خبر صحت دارد یا کذب است؟؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر بله گویا در این باز شدن سامانه ثبت نام به صورت تسهیلاتی فقط تراکتور 470 باغی سهمیه داشته است. خدمت به شما افتخار ماست.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


پرشین ابزار دقیق باتجربه چندین سال در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق با معروف ترین برندها که دارای بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها است فعالیت می کند و توانسته سهم خوبی از بازار ابزار تجهیزات اندازه گیری را به خود اختصاص دهد. ابزار دقیق با کمک ابزاری مانند فلومتر، روتامتر، لول ترانسمیتر، فلو سوئیچ، لول سوئیچ، شیربرقی، سنسور فشار، گیج فشار یا مانومتر و ... پارامترهای مختلفی مانند دما، فشار و جریان را اندازه گیری می کند.

در اندازه گیری مقدار یک کمیت با یک استاندارد مشخص مقایسه می شود و نتیجه به دست آمده به صورت عدد نمایش داده می شود. حال در صنعت برای اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار و جریان با تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری می کنیم. تجهیزات به 4  گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. تجهیزاتی که فقط اندازه گیری کرده و روی نمایش گر خود نشان می دهد.
  2. تجهیزاتی که اندازه گیری می کنند و عدد به دست آمده را ثبت می کنند.
  3. ابزارهایی که این کمیت ها را کنترل می کند.
  4. ابزارهایی که هر سه وظیفه کنترل، ثبت و نمایش را انجام می دهد.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق را می توان با کمک یک مثال ساده بیان کرد. فرض کنید در سیستم تنظیم خودکار سوخت موتور، ترانسمیتر فشارو سنسور سرعت وضعیت موتور را مورد بازبینی قرار می دهد. اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد.

انواع فرآیند های کنترل

یکی از روش های انتخاب تجهیزات ابزار دقیق تشخیص این است که دقیقاً چه هدفی دارید و باید ماهیت فرآیند مشخص شود. آیا شما قصد دارید فشار، دما، سطح یا جریان را اندازه بگیرید. هرکدام از این کمیت ها ابزار متفاوتی را دارد که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهید شد.

ابزار اندازه گیری دما

از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و ... برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

ابزار اندازه گیری فشار

ازنظر فیزیکی فشار مقدار نیرویی است که به سطح وارد می شود. حال میزان فشار وارد شده بر جسم، مایع یا سیال بسیار اهمیت دارد به همین دلیل برای اندازه گیری آن از روش و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. فشاری که از در لوله و اتصالات در جریان است در صورتی که تحت کنترل و محدوده مشخص باشد مشکلی پیش نمی آید که این نظارت و کنترل را می توان به کمک فشار سنج ها که به آنها گیج فشار یا مانومتر می گویند انجام داد.

ابزار اندازه گیری جریان یا فلو

میزان جریان عبوری از یک سطح در یک زمان مشخص جریان یا دبی گفته می شود که میزان آن بر اساس حجم، لیتر یا جرم قابل محاسبه است. برای محاسبه فلو از ابزارهای مختلفی مانند فلومتر، فلو سوئیچ، روتامتر استفاده می کنند.

ابزار اندازه گیری سطح

سطح یکی از پارامتر هایی است که کنترل آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صوت رد شدن از سطح مورد نظر ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. لول ترانسیمتر یکی از ابزار هایی است که خروجی الکتریکی متناسب با سطح را ایجاد میکند و بعد از رسیدن به سطح مورد نظر خروجی مورد نظر را نمایش میدهد. از ترانسمیتر ها در اندازه گیری سطح مخزن های مختلف استفاده میشود.