رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبرداد: اختصاص هزار دستگاه تراکتور در قالب سهمیه ویژه دهه فجر

خبرگزاری سایت تراکتور

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبرداد: اختصاص هزار دستگاه تراکتور در قالب سهمیه ویژه دهه فجر

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از اختصاص یک هزار دستگاه تراکتور در قالب سهمیه ویژه دهه فجر به استان‌های مختلف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سایت تراکتور به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «کامبیز عباسی» افزود: تخصیص یک هزار دستگاه تراکتور در قالب سهمیه ویژه دهه فجر به استان ها  با حمایت های ویژه وزیر جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تعداد ۲۳ هزر و ۵۰۰ هزار دستگاه تراکتور به ناوگان ماشینی کشور اضافه شده که در مقایسه با سال گذشته با رشد ۵۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، در دولت یازدهم ردیف اعتباری مستقلی به بخش مکانیزاسیون کشاورزی تعلق گرفت، به طوری که برای پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی با محور اقتصاد مقاومتی از نیمه دوم سال ۹۲ تاکنون به تدریج هفت خط اعتباری به این بخش اختصاص یافته است.

خط نخست اعتباری در سال ۹۲ به ظرفیت هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، خط دوم به میزان هشت هزار میلیارد ریال در سال ۹۳، خط سوم در سال ۹۴ به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال، خط اعتباری چهارم در سال ۹۵ به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خط اعتباری پنجم در سال ۹۶ به مبلغ  ۱۵ هزار میلیارد ریال، خط اعتباری ششم در سال ۹۷ به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال و خط اعتباری هفتم در سال گذشته به مبلغ یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

آمارها نشان می‌دهد سالیانه ۲۵ هزار میلیارد ریال تقاضای تسهیلات برای توسعه و نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی وجود دارد،  پیش از این ضریب مکانیزاسیون کشاورزی کشور به ۱.۶۵ اسب بخار در هکتار رسیده بود.

پی نوشت: در روز 11 بهمن ماه خبر باز شدن سامانه فروش تراکتور به صورت نقدی در سایت درج گردید اما بسیاری از مخاطبین اعلام کردند که جهاد کشاورزی مناطق مورد سکونت آنها این خبر را تکذیب کرده و اعلام  کردند خبر کذب و دروغ بوده است. اما در تاریخ 13 بهمن جناب آقای عباسی از تحویل هزار دستگاه تراکتور به مناسبت دهه فجر پرده برداری کردند.

در زیر نامه رسمی یکی از نمایندگی های تراکتورسازی مبنی بر باز شدن سایت تراکتور برای فروش تسهیلاتی برای شما مخاطبین عزیز قرار داده شده است.

 

بیشتر بخوانید:

زمان باز شدن سامانه ثبت نام تراکتور

معرفی گران ترین و قدرتمند ترین تراکتور های جهان به همراه فیلم

شناخت کامل تراکتور


نظرات کاربران

بدون نام
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۳:۲۶:۳۸
سلام ترا به خدا هرموقع باز میشه یه اطلاع رسانی بکنیدتاماازبلاتکلیفی دربیاییم
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر لطفا چه پیج @tractor.iran مراجعه کنید اخبار روز تراکتورسازی و زمان باز شدن سایت برای شما اعلام میشود.خدمت به بشما افتخار ماست.
بدون نام
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۲۲:۴۲:۵۰
از کجا بدونیم ک ب استان ما تعلق گرفته هرچقدر از حهاد کشاورزی سوال میکنیم میگه اصلا همچبن چیزی نیست ؟؟
پاسخ ادمین:
سلام وقن بخیر متاسفانه این مورد تقریبا غیرقابل دسترس بوده و جز مسئولان جهاد کشاورزی هر منطقه از واقعیت امر و میزان سهمیه اطلاع ندارند. خدمت ه شما افتخار ماست.
پژمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۰:۵۵:۰۴
سلام ما الان ۸ماه منتظر باز شدن سایت هستیم اگر ک باز نمیشه اطلاع بدید ک حداقل از این بلاتکلیفی در بیایم
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر نظر شما به صورت تکراری درج شده است و پاسخ شما در نظر قبل به صورت کامل بیان شده است. خدمت به شما افتخار ماست.
پژمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۰:۵۴:۱۶
سلام ما الان ۸ماه منتظر باز شدن سایت هستیم اگر ک باز نمیشه اطلاع بدید ک حداقل از این بلاتکلیفی در بیایم
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر اطلاعات موثقی درباره تاریخ باز شدن مجدد سایت اعلام نشده است و شایعاتی مبنی بر باز شدن سایت در اسفند ماه وجود دارد که هیچ مرکزی این خبر را تایید نکرده است.خدمت به شما افتخار ماست.
بهنام محمدیان
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۳:۲۶
بنده چند ماهی است که منتظر پیش فاکتور هستم از کمیته امداد معرفی شدم واز تهران اسمم تو لیست آمده ولی پیش فاکتور به علت نا معلوم نتوانستم بگیرم ۰۹۱۴۹۱۸۴۷۷۳ از خلخال
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر حتما از طریق کمبته امداد پیگیری فرمائید . در صورت عدم رسیدگی حتما شکایت نامه رسمی به مراکز رسمی شکایت کرده تا به حق خود برسید. خدمت به شما افتخار ماست.
بدون نام
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۴۰:۰۰
سلام من به اداره کشاورزی مراجعه کردم گفتن هیچ چیزی نیومده هر موقع هم بیاد نقدی است
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر امیدواریم شایعات مبنی بر باز شدن سایت نقدی در اسفند ماه درست باشد و سامانه ثبت نام تراکتور برای کشاورزان منتظر باز شود. خدمت به شما افتخار ماست.
بابک
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۴:۵۴:۳۷
دوستان تعداد محدودی تراکتور به صورت نقدی برای هر شهرستان سهمیه امده وشما ها که میرن می گن نیامده به خاطر اینکه تعداد محدود هست و اولویت با کسانی هست که قبلا تو نوبت بودن برای همین می گن نیست تا شلوغ نشه
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر ما از صحت یا کذب بودن این خبر اطلاع دقیقی ندارم. امیدوارم صحیح باشد و این تراکتور ها به کشاورزان واقعی برسد. خدمت به شما افتخار ماست.
محمدحسین حامدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۹:۲۰
سلام کجا ثبت نام کنیم هرکجا که رفتیم جواب ندادن گفتن سایت بسته هست
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر برای ثبت نام تراکتور چه به صورت نقدی و چه بصورت تسهیلاتی فقط میتوانید از طریق جهاد کشاورزی شهرستان مورد سکونت خود و یا از طریق نمایندگی های رسمی تراکتورسازی اقدام کنید. خدمت به شما افتخار ماست.
محمدحسین حامدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۹:۲۰
سلام کجا ثبت نام کنیم هرکجا که رفتیم جواب ندادن گفتن سایت بسته هست
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر ما مدارک و مستناد زیادی درباره باز شدن سایت تراکتورسازی منتشر کرده ایم. احتمالا چون سهمیه ها کم بوده جهاد کشاورزی اعلام نکرده اند. برای ثبت نام تراکتور چه به صورت نقدی و چه بصورت تسهیلاتی فقط میتوانید از طریق جهاد کشاورزی شهرستان مورد سکونت خود و یا از طریق نمایندگی های رسمی تراکتورسازی اقدام کنید. خدمت به شما افتخار ماست

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


پرشین ابزار دقیق باتجربه چندین سال در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق با معروف ترین برندها که دارای بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها است فعالیت می کند و توانسته سهم خوبی از بازار ابزار تجهیزات اندازه گیری را به خود اختصاص دهد. ابزار دقیق با کمک ابزاری مانند فلومتر، روتامتر، لول ترانسمیتر، فلو سوئیچ، لول سوئیچ، شیربرقی، سنسور فشار، گیج فشار یا مانومتر و ... پارامترهای مختلفی مانند دما، فشار و جریان را اندازه گیری می کند.

در اندازه گیری مقدار یک کمیت با یک استاندارد مشخص مقایسه می شود و نتیجه به دست آمده به صورت عدد نمایش داده می شود. حال در صنعت برای اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار و جریان با تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری می کنیم. تجهیزات به 4  گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. تجهیزاتی که فقط اندازه گیری کرده و روی نمایش گر خود نشان می دهد.
  2. تجهیزاتی که اندازه گیری می کنند و عدد به دست آمده را ثبت می کنند.
  3. ابزارهایی که این کمیت ها را کنترل می کند.
  4. ابزارهایی که هر سه وظیفه کنترل، ثبت و نمایش را انجام می دهد.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق را می توان با کمک یک مثال ساده بیان کرد. فرض کنید در سیستم تنظیم خودکار سوخت موتور، ترانسمیتر فشارو سنسور سرعت وضعیت موتور را مورد بازبینی قرار می دهد. اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد.

انواع فرآیند های کنترل

یکی از روش های انتخاب تجهیزات ابزار دقیق تشخیص این است که دقیقاً چه هدفی دارید و باید ماهیت فرآیند مشخص شود. آیا شما قصد دارید فشار، دما، سطح یا جریان را اندازه بگیرید. هرکدام از این کمیت ها ابزار متفاوتی را دارد که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهید شد.

ابزار اندازه گیری دما

از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و ... برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

ابزار اندازه گیری فشار

ازنظر فیزیکی فشار مقدار نیرویی است که به سطح وارد می شود. حال میزان فشار وارد شده بر جسم، مایع یا سیال بسیار اهمیت دارد به همین دلیل برای اندازه گیری آن از روش و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. فشاری که از در لوله و اتصالات در جریان است در صورتی که تحت کنترل و محدوده مشخص باشد مشکلی پیش نمی آید که این نظارت و کنترل را می توان به کمک فشار سنج ها که به آنها گیج فشار یا مانومتر می گویند انجام داد.

ابزار اندازه گیری جریان یا فلو

میزان جریان عبوری از یک سطح در یک زمان مشخص جریان یا دبی گفته می شود که میزان آن بر اساس حجم، لیتر یا جرم قابل محاسبه است. برای محاسبه فلو از ابزارهای مختلفی مانند فلومتر، فلو سوئیچ، روتامتر استفاده می کنند.

ابزار اندازه گیری سطح

سطح یکی از پارامتر هایی است که کنترل آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صوت رد شدن از سطح مورد نظر ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. لول ترانسیمتر یکی از ابزار هایی است که خروجی الکتریکی متناسب با سطح را ایجاد میکند و بعد از رسیدن به سطح مورد نظر خروجی مورد نظر را نمایش میدهد. از ترانسمیتر ها در اندازه گیری سطح مخزن های مختلف استفاده میشود.