اعلام جدید ترین قیمت تراکتورهای باغی و زراعی / جدید ترین قیمت تراکتور

خبرگزاری سایت تراکتور

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

اعلام جدید ترین قیمت تراکتورهای باغی و زراعی / جدید ترین قیمت تراکتور

جدیدترین لیست قیمت تراکتور های باغی و زراعی دارای استاندارد های ملی و بین المللی توسط مرکز مکانیزاسیون کل کشور اعلام شد.

 

جدید ترین لیست قیمت تراکتور های زراعی و باغی توسط شرکت مکانیزاسیون کل کشور در تاریخ 17 آذر 99 اعلام شد.

برای دریافت خبر بر روی لینک زیر ضربه بزنید.

https://tractor.ir/uploads/resource/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%BA%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B2%D8%B1%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AC%D8%B2%20%D8%B4%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D9%85%D9%84%DB%8C%20%D9%88%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C%20%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%2017%D8%A2%D8%B0%D8%B1%2099%20(1).pdf

 

توضیح تکمیلی: قیمت ها بر اساس هزار ریال درج شده است لطفا برای تبدیل قیمت ها بر حسب تومان در مقابل قیمت های درج شده دو عدد صفر قرار دهید.


نظرات کاربران

حامد
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۲:۲۵:۵۳
با سلام
خواستم بپرسم الان در سیستم جهاد کشاورزی شهرستان نوبت دریافت ترکتور برای ما هست، میتونیم طبق این لیست قیمتی که سازمان مکانیزاسیون کل کشور اعلام کرده تراکتور نیوهلند مدل TD110 با قیمت ۲۲۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رو درخواست بدیم ،؟یا این قیمتها واقعی نیست؟ یا فقط باید از تراکتور سازی تبریز حتماً خرید نماییم؟ با تشکر
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر شما میتوانید تمامی تراکتورهایی که در لیست تراکتور های داخلی و خارجی مکانیزاسیون کل کشور قرار دارند را درخاست بدهید اما با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت نیوهلند TD110 موجود ندارد قیمت هم به روز رسانی نشده است و همان قیمت قبل درج شده است.
خدمت به شما افتخار ماست.
صادقی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۹:۵۱:۱۱
سلام سایت تراکتور سازی تبریز کی باز میشه ممنون
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر هنوز اطلاعیه کارخانه تراکتورسازی مبنی بر باز شدن سایت در سال 1399 اعلام نشده است.
خدمت به شما افتخار ماست.
محمد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۲۰:۰۲:۲۹
باسلام وخسته نباشید به شما ادمین محترم
میخواستم بپرسم که برای گرفتن تراکتور ۹۵۰باغی کمرشکن چه اسنادومدارکی لازم است یا کارخانه به صورت سندآزادنقدی میده به مشتری
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر نظر شما به صورت تکراری درج شده است و پاسخ شما در نظر قبل به صورت کامل بیان شده است.
خدمت به شما افتخار ماست.
محمد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۲۰:۰۱:۵۷
باسلام وخسته نباشید به شما ادمین محترم
میخواستم بپرسم که برای گرفتن تراکتور ۹۵۰باغی کمرشکن چه اسنادومدارکی لازم است یا کارخانه به صورت سندآزادنقدی میده به مشتری
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر ممنونم از محبت شما
برای گرفتن تراکتور به صورت نقدی با استفاده از تسهیلات به طور کلی باید شرایط زیر را دارا باشید:
شرایط و مدارک لازم جهت اخذ تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی

الف) شرایط عمومی

تابعیت دولت جمهوری اسلامی
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
عدم دریافت هر نوع تراکتور و کمباین در 7 سال گذشته از سازمان جهاد کشاورزی
سپردن تعهد محضری مبنی بر عدم فروش تراکتور به مدت 7 سال به هر صورت (قطعی- شرطی- رهنی و اجاره ای) و خارج نکردن از منطقه
تصویر مدارک شخصی متقاضی
تصویر سند زمین زراعی که به تایید شورای محلی یا امور زمین شهرستان و یا مرکز خدمات رسیده باشد.
تائیدیه فعالیت شخص از سوی مرکز خدمات کشاورزی دهستان
تصویر شناسنامه از تمام صفحات صاحب سند زمین
تبصره: در صورت فوت صاحب سند زمین زراعی، پس از طی مراحل انحصار وراثت، وراث مالک می توانند یک نفر را به عنوان وکیل انتخاب و به صورت قانونی و ثبتی به نامبرده وکالت داده تا شخص وکیل، پیگیری امور را تا اخذ ماشین یا ادوات انجام دهد. بقیه وراث تا 7 سال بعد حق تقاضا و دریافت تراکتور را نخواهند داشت.

- رانندگان حرفه ای که حداقل 5 سال در محدوده مراکز خدمات ترویج جهاد کشاورزی به کار کشاورزی اشتغال داشته باشند با اخذ تائیدیه از مراکز خدمات جهاد کشاورزی می توانند نسبت به ارائه تقاضا جهت اخذ تسهیلات اقدام نمایند.

ب) شرایط اختصاصی:

برای مناطقی که در آن کشت آبی صورت می گیرد به سطوح ذیل جهت بهره مندی از تسهیلات نیاز است:

برای تراکتور های چهارسیلندر 7 هکتار زمین زراعی
برای تراکتورهای شش6 سیلندر 15 هکتار زمین زراعی
و در مناطقی که در آن کشت دیم صورت می گیرد:

برای تراکتور های چهارسیلندر 5 هکتار زمین زراعی
برای تراکتورهای شش6 سیلندر 10 هکتار زمین زراعی
تبصره: کشاورزان فاقد زمین زراعی می توانند قرارداد ثبتی اجاره زمین به مدت 7 سال را ارائه نمایند.

برای اطلاع از درصد تسهیلات، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات جهاد کشاورزی به لینک ( https://bitn.ir/EY05M ) مراجعه بفرمایید.
اما برای اطلاعات دقیق تر میتوانید به جهاد کشاورزی منطقه مورد سکونت خود مراجعه فرمایید.
در ضمن کارخانه تراکتورسازی هیچگونه فروش نقدی به اشخاص را ندارد و فقط فروش از طریق نمایندگی ها انجام میشود.
خدمت به شما افتخار ماست.
رضا
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۲۱:۳۰:۵۷
تراکتور ثبت نامی جهاد چند روزه تحویل میدن
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر اگر شما پیش فاکتور را از جهاد تحویل گرفته اید تراکتورسازی متعهد میشود تا 7 ماه تراکتور شما را تحویل دهد اما معمولا بین 3 الی 4 ماه تراکتور تحویل داده میشود.
خدمت به شما افتخار ماست.
افشین
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۸:۱۹:۴۲
سلام اینجا 399جفت زده 216میلیون ونمایند. ی 237میلیون ای چطوریه؟
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر همانطور که در اخبار ها توضیح داده شده است این لیست قیمت درج شده در این خبر توسط سازمان مکانیزاسیون کل کشور منتشر شده و با قیمت های کارخانه تراکتورسازی و بازار آزاد بسیار متفاوت میباشد.
خدمت به شما افتخار ماست.
حامد
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۰۱:۳۲:۱۱
با سلام
قیمت تراکتور نیوهلند مدلTD110 زده شده(227/300/000) تومان بعلاوه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده ، یعنی قیمتش با تراکتور ۳۹۹جفت تغریباً یکی هست، خواستم بپرسم با این قیمتهایی که در لیست هست میشه تراکتورهای خارجی رو بصورت اقساطی خرید ؟یا نه فقط این لیست جنبه نمایشی داد ؟ بعضی از قیمتها واقعاً پایینه ، تو این شرایط اقتصادی باورش سخته،
با تشکر فراوان
پاسخ ادمین:
با سلام جناب آقای احمدیان
باید بگویم متاسفانه این لیست همانطور که در خبر نیز بیان شده است از سوی سازمان مکانیزاسیون کل کشور در نیمه دوم آذرماه سال جاری ارائه داده شده است و با قیمت های خرید و فروش تراکتور در بازار آزاد بسیار متفاوت میباشد و تقریبا قیمت ها در حالت رویا و خیال پردازانه است و با ابزار آزاد بسیار متفاوت است.
خدمت به شما افتخار ماست.
رهگذر
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۰۰:۴۱:۵۴
سلام خسته نباشید؛ در حالی که کارخونه داخلی این قیمت ها رو قبول نداره خودش قیمت گزاف میده بیرون این کار چه معنایی داره واقعا؟ چه دردی از کشاورز بیچاره دوا میکنه؟
پاسخ ادمین:
سلام وقت بخیر کاملا حق با شماست حتی قیمت هایی که در سایت رسمی مکانیزاسیون کشورزی درج شده است از قیمت های اعلام شده در مهرماه سال جاری که توسط کارخانه تراکتورسازی منتشر شد کمتر میباشد و این نشانه ای جز عدم واقع گرایی مسئولان را حاکی نمیشود. متاسفانه قیمت های تراکتور در بازار چند برابر این قیمت ها است و متاسفانه هچ شخصی پیگیر این گرانی ها نیست.
سایت تراکتور در تلاش است بتواند صدای شما کشاورزان عزیز را به گوش مسئولان برساند. امیدوارم با حمایت شما بتوانیم این رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.
خدمت به شما افتخار ماست.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


پرشین ابزار دقیق باتجربه چندین سال در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق با معروف ترین برندها که دارای بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها است فعالیت می کند و توانسته سهم خوبی از بازار ابزار تجهیزات اندازه گیری را به خود اختصاص دهد. ابزار دقیق با کمک ابزاری مانند فلومتر، روتامتر، لول ترانسمیتر، فلو سوئیچ، لول سوئیچ، شیربرقی، سنسور فشار، گیج فشار یا مانومتر و ... پارامترهای مختلفی مانند دما، فشار و جریان را اندازه گیری می کند.

در اندازه گیری مقدار یک کمیت با یک استاندارد مشخص مقایسه می شود و نتیجه به دست آمده به صورت عدد نمایش داده می شود. حال در صنعت برای اندازه گیری کمیت های مختلف مانند دما، فشار و جریان با تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری می کنیم. تجهیزات به 4  گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. تجهیزاتی که فقط اندازه گیری کرده و روی نمایش گر خود نشان می دهد.
  2. تجهیزاتی که اندازه گیری می کنند و عدد به دست آمده را ثبت می کنند.
  3. ابزارهایی که این کمیت ها را کنترل می کند.
  4. ابزارهایی که هر سه وظیفه کنترل، ثبت و نمایش را انجام می دهد.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق را می توان با کمک یک مثال ساده بیان کرد. فرض کنید در سیستم تنظیم خودکار سوخت موتور، ترانسمیتر فشارو سنسور سرعت وضعیت موتور را مورد بازبینی قرار می دهد. اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد.

انواع فرآیند های کنترل

یکی از روش های انتخاب تجهیزات ابزار دقیق تشخیص این است که دقیقاً چه هدفی دارید و باید ماهیت فرآیند مشخص شود. آیا شما قصد دارید فشار، دما، سطح یا جریان را اندازه بگیرید. هرکدام از این کمیت ها ابزار متفاوتی را دارد که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهید شد.

ابزار اندازه گیری دما

از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و ... برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

ابزار اندازه گیری فشار

ازنظر فیزیکی فشار مقدار نیرویی است که به سطح وارد می شود. حال میزان فشار وارد شده بر جسم، مایع یا سیال بسیار اهمیت دارد به همین دلیل برای اندازه گیری آن از روش و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. فشاری که از در لوله و اتصالات در جریان است در صورتی که تحت کنترل و محدوده مشخص باشد مشکلی پیش نمی آید که این نظارت و کنترل را می توان به کمک فشار سنج ها که به آنها گیج فشار یا مانومتر می گویند انجام داد.

ابزار اندازه گیری جریان یا فلو

میزان جریان عبوری از یک سطح در یک زمان مشخص جریان یا دبی گفته می شود که میزان آن بر اساس حجم، لیتر یا جرم قابل محاسبه است. برای محاسبه فلو از ابزارهای مختلفی مانند فلومتر، فلو سوئیچ، روتامتر استفاده می کنند.

ابزار اندازه گیری سطح

سطح یکی از پارامتر هایی است که کنترل آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و در صوت رد شدن از سطح مورد نظر ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. لول ترانسیمتر یکی از ابزار هایی است که خروجی الکتریکی متناسب با سطح را ایجاد میکند و بعد از رسیدن به سطح مورد نظر خروجی مورد نظر را نمایش میدهد. از ترانسمیتر ها در اندازه گیری سطح مخزن های مختلف استفاده میشود.